środa, 27 września 2017

Dziś witamy naszą kolejną projektantkę - Agnieszkę malażabka

Witam was serdecznie

Naszą kolejną projektantką w It's just fun jest
..........
Agnieszka - malażabka

Cieszę się ogromnie dołączając do Was :) a teraz ta mniej przyjemna sprawa czyli coś o sobie ...
Witam serdecznie i od razu się przedstawiam - Agnieszka z tej strony -  bardzo mi miło :)
W pajęczej sieci zwanej internetem znajdziecie mnie pod nickiem - malażabka.
Przygoda z szeroko rozumianym rękodziełem zaczęła się już w dzieciństwie
od majsterkowania, szycia, szydełkowania, wyplatania kwietników, haftowania, tworzenia koralikowych broszek, krawatów....
W "dorosłym życiu" brakowało jednak czasu na przyjemności dla samej siebie, czas wypełniało mi życie rodzinne i zawodowe,
aż w końcu zapragnęłam robić coś, co mnie oderwie od codzienności i powróciłam do "rękoczynów".
W ten sposób papierowy świat na dobre wkradł się i zamieszkał w naszym domu już na stałe, ponad 4 lata temu.
Tę przygodę rozpoczęłam nieśmiałymi próbami kręcenia papieru tzw. quillingu jednak szybko doszło do mnie, że wolę ciut większe formy.
W mojej pracowni królują głównie kartki, notesy, albumy, exploding box'y.
Nie stronię jednak od innych form, z którymi eksperymentuję z różnym skutkiem :).
W moich pracach raczej nie odnajdziecie jakiegoś konkretnego stylu, wciąż coś odkrywam, zmieniam  - ciągle szukam.
Raz będą to spokojne, delikatne prace innym razem będzie się na nich dużo działo :)
Cóż kobieta zmienną jest :P
Za to z pewnością pojawią się własnoręczne kwiaty
i to te z modnego foamiranu, jak również szlachetniejsze - papierowe.
Będzie również warstwowo, choć Clean & Simpli też nie jest mi obcy :)
Nie zanudziłam Was jeszcze ??
Może tyle już wystarczy ..
Napomknę tylko, że moją nieśmiałą "twórczość" możecie znaleźć pod tymi adresami:
Pozdrawiam serdecznie :)
Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz